Milyen egy komplex hirdetésposzt?

Rövid, kulcsszavas, célzott.

Amikor posztolgatod instán és facebookon a legfrissebb hirdetési ajánlatodat, NE feledkezz meg az alábbi pár kötelező tartalmi elemről.

  • a címben nem kell blikkfangosnak lenned, sokkal inkább lényegretörőnek: kinek, mikor, mit ajánlasz fel?
  • a kifejtés részben legyenek ott a kulcsszavaid, szlogened, a célcsoportok, akiknek szól az ajánlatod és röviden a konkrét ajánlat, a problémára adott szuper megoldásod.
  • legyen határidő megadva a posztban: mettől-meddig él az ajánlatod?
  • hashtag-ek: max 10 db hashtag-ben legyen ott a kötelező pár kulcsszavad, szlogened, a célcsoportod, az ajánlatod röviden, ha földrajzilag célzott a kör, ahol él az ajánlatod, tedd bele ezeket a város-megye-kerület neveket is
  • kép: a vizuális tartalom kiegészítő és erősítő tartalom, így természetesen a kép legyen feliratozva akár kulcsszavakkal, akár 1 konkrét mondattal az ajánlatod lényegéről
  • és 1 plusz: lehetőleg több elérhetőségedet is add meg a posztokban, ahol kérdezhetnek, ahol elérnek rólad több hasznos infót

A reklámposztod nem működik kellő hatékonysággal egyetlen csatornát használva:

Oszd meg, linkeld, használd fel a legtöbb formában és médium felületeden, hogy minél nagyobb célcsoportot elérj. S ha már más csatornákon is megosztod ugyanazt az ajánlatot, NE hagyd ki a csatornák különféle plusz szolgáltatásait sem a promóció erősítésére.

No és 1 reklámposzt nem reklám. Ha a kampányod, ajánlatod 1 hétig érvényes, készülj új képekkel és újrafogalmazott leírásokkal, DE mindig tartsd szem előtt, hogy:

  • nem csak az ajánlatról kell beszélned, hanem a problémáról, amit ezzel az ajánlattal oldhat meg a leendő ügyfél
  • nem csak egyféle célcsoportnak (NEM a nagy mindenkinek, a nőknek, a kismamáknak, az instásoknak stb), hanem 1-1 részcélcsoportnak fogalmazol és kommunikálsz 1-1 posztban. (másféle kulcsszó, másféle probléma, másféle megoldási javaslat, másféle kép, másféle elérési hatékonyság ugyanazon a kommunikációs csatornán)
reklámposzt-hirdetés-tartalommarketing-kötelező-tartalmi-elemek-abonyianita-célcsoport
Sokfélék vagyunk. Másképp szólítsd meg részcélcsoportjaidat! kép forrása: https://unsplash.com/