Milyen egy komplex hirdetésposzt?
Rövid, kulcsszavas, célzott.
Amikor posztolgatod instán és facebookon a legfrissebb hirdetési ajánlatodat, NE feledkezz meg az alábbi pár kötelező tartalmi elemről.
- a címben nem kell blikkfangosnak lenned, sokkal inkább lényegretörőnek: kinek, mikor, mit ajánlasz fel?
- a kifejtés részben legyenek ott a kulcsszavaid, szlogened, a célcsoportok, akiknek szól az ajánlatod és röviden a konkrét ajánlat, a problémára adott szuper megoldásod.
- legyen határidő megadva a posztban: mettől-meddig él az ajánlatod?
- hashtag-ek: max 10 db hashtag-ben legyen ott a kötelező pár kulcsszavad, szlogened, a célcsoportod, az ajánlatod röviden, ha földrajzilag célzott a kör, ahol él az ajánlatod, tedd bele ezeket a város-megye-kerület neveket is
- kép: a vizuális tartalom kiegészítő és erősítő tartalom, így természetesen a kép legyen feliratozva akár kulcsszavakkal, akár 1 konkrét mondattal az ajánlatod lényegéről
- és 1 plusz: lehetőleg több elérhetőségedet is add meg a posztokban, ahol kérdezhetnek, ahol elérnek rólad több hasznos infót
A reklámposztod nem működik kellő hatékonysággal egyetlen csatornát használva:
Oszd meg, linkeld, használd fel a legtöbb formában és médium felületeden, hogy minél nagyobb célcsoportot elérj. S ha már más csatornákon is megosztod ugyanazt az ajánlatot, NE hagyd ki a csatornák különféle plusz szolgáltatásait sem a promóció erősítésére.
No és 1 reklámposzt nem reklám. Ha a kampányod, ajánlatod 1 hétig érvényes, készülj új képekkel és újrafogalmazott leírásokkal, DE mindig tartsd szem előtt, hogy:
- nem csak az ajánlatról kell beszélned, hanem a problémáról, amit ezzel az ajánlattal oldhat meg a leendő ügyfél
- nem csak egyféle célcsoportnak (NEM a nagy mindenkinek, a nőknek, a kismamáknak, az instásoknak stb), hanem 1-1 részcélcsoportnak fogalmazol és kommunikálsz 1-1 posztban. (másféle kulcsszó, másféle probléma, másféle megoldási javaslat, másféle kép, másféle elérési hatékonyság ugyanazon a kommunikációs csatornán)