Miért és hogyan induljon egy vállalkozás?

Mi a különbség szövegírás, marketing és tartalommarketing között? Miért van szüksége erre a tudásra minden kezdő vállalkozásnak?

Mi a női vállalkozások legnagyobb előnye? Miért nevezik nyugaton a jövő marketing eszközének a tartalommarketinget? És mi az, ami nélkül életveszély piacra lépni, még ha bombajónak is tűnik egy vállalkozási ötleted?

A budapest.imami.hu szerkesztőjével beszélgettem és mutattam be, miként dolgozik a gyakorlatban egy empatikus és hatékony tartalommarketing tanácsadó.

A teljes interjúért kattintsatok, megéri! http://budapest.imami.hu/helyi-hirek/vallalkozomamik-figyelem-nektek-mi-szupererotok

*

Fontos!

2020. február 10-én, 10:00-kor zárjuk a jelentkezéseket az idei első budapesti workshopokra! Aki bújt, aki nem… Köszi a megértést! Itt jelentkezz!