Mi az, ami elengedhetetlen a kisvállalkozóknak?

Az összetett kérdésre összetett választ adtam meg legutóbbi interjúmban a ReAd-blog oldalán, ahol tartalommarketingről, piackutatásról és szemléletváltásról meséltem a kérdezőnek, Adriennek.

Tartalommarketing és piackutatási tanácsadóként tisztában vagyok vele, mi az, amire vállalkozás indulása előtt leginkább szüksége lenne a cégek sikeres startjához. Ehhez Adrienn blogjában azt is elmondtam, milyen ingyenes és organikus vevőszerző eszközök állnak rendelkezésre, amelyekkel felgyorsítható az indulás és a leendő vásárlók és ügyfelek elérése.

A google cégem felületéről, workshopomról is olvashattok itt: https://read-blog.blog.hu/2021/06/03/tartalommarketing_strategiabol_jeles

Részlet a google cégemet és a tartalommarketinget érintő interjúból:

“Hatalmas probléma a kisvállalkozóknak: a zajos kommunikációs térben számtalan vállalkozás próbál zsúfolt, vagy telített piaci környezetben hangot találni és értékesíteni, ügyfeleket szerezni és hatékonyan becélozni. Ez ma már csaknem lehetetlen hosszabb távú tartalommarketing stratégia nélkül. De van egy olyan közvetlen értékesítést elősegítő platform, ami ingyenesen, organikus találatot hozhat bármely szolgáltatónak, üzlethelyiséggel rendelkezőnek, vagy kézművesnek, termékesnek, s ez a Google Cégem felülete.”

forrás: interjú: read-blog.blog.hu Tartalommarketing stratégiából jeles!