A SEO belső és külső tartalomkódolás

Röviden arról, miért fontos a SEO és mi számít jó seo-zott tartalomnak. Kezdőknek kötelezően ajánlott!

Az, hogy a google keresőben ki-mit keres, az önmagában piackutatásról, célcsoportismeretről szól. De hogy a te ajánlataidat kiknek és hogyan fogod eljuttatni a neten, az már kőkemény SEO (a tartalommarketing mellett persze).

A SEO valójában a honlapod, a netes tartalmaid megtalálhatóságát jelenti.

A SEO-val belső és külső tartalomoptimalizálást, kódolást tudsz végrehajtani, sok esetben programozó hathatós közreműködésével. Amire leginkább hatásod és amivel kapcsolatban felelősséged is van, az a belső seo-zás.

A belső SEO a honlapod tartalmának (kép, videó, szöveges részek, a honlap szerkezeti felépítése) forráskódjának és kulcsszavainak megtalálása és beépítése, (és folyamatos frissítése.)

A külső SEO a honapodra, a tartalmaidra mutató, kívülről érkező, releváns linkek.

Ugye, nem is kell ezek után ismételnem a fontosságát a releváns kulcsszavaid megtalálásának, illetve egy hatékony és karbantartó SEO-munkának?!

seo-analitika-meta-adatok-kódolás-honlap-szövegek-tartalommarketing-abonyi-anita-tanácsadás-elemzés-seozott-tartalom-google-kereső
A SEO a honlapod, a netes tartalmaid megtalálhatóságát jelenti. (kép forrása: pixabay.com)

Milyen a jól seo-zott tartalom?

Rövid segédlet a hatékony SEO alapú tartalommarketinghez, kommunikációhoz:

  • a felhasználónak vonzó tartalom
  • különféle formátumban legyenek tartalmaid (letölthető pdf, hang, kép, videó, szöveg, közösségi média posztok)
  • hirdetésmentes tartalmak
  • frissülő honlap
  • logikus weblapfelépítés
  • tudatos linképítés
  • aktív közösségi média jelenlét
  • analitikai tudás – folyamatosan mérjük magunkat és használjuk a tanulságokat!