A SEO belső és külső tartalomkódolás
Röviden arról, miért fontos a SEO és mi számít jó seo-zott tartalomnak. Kezdőknek kötelezően ajánlott!
Az, hogy a google keresőben ki-mit keres, az önmagában piackutatásról, célcsoportismeretről szól. De hogy a te ajánlataidat kiknek és hogyan fogod eljuttatni a neten, az már kőkemény SEO (a tartalommarketing mellett persze).
A SEO valójában a honlapod, a netes tartalmaid megtalálhatóságát jelenti.
A SEO-val belső és külső tartalomoptimalizálást, kódolást tudsz végrehajtani, sok esetben programozó hathatós közreműködésével. Amire leginkább hatásod és amivel kapcsolatban felelősséged is van, az a belső seo-zás.
A belső SEO a honlapod tartalmának (kép, videó, szöveges részek, a honlap szerkezeti felépítése) forráskódjának és kulcsszavainak megtalálása és beépítése, (és folyamatos frissítése.)
A külső SEO a honapodra, a tartalmaidra mutató, kívülről érkező, releváns linkek.
Ugye, nem is kell ezek után ismételnem a fontosságát a releváns kulcsszavaid megtalálásának, illetve egy hatékony és karbantartó SEO-munkának?!
Milyen a jól seo-zott tartalom?
Rövid segédlet a hatékony SEO alapú tartalommarketinghez, kommunikációhoz:
- a felhasználónak vonzó tartalom
- különféle formátumban legyenek tartalmaid (letölthető pdf, hang, kép, videó, szöveg, közösségi média posztok)
- hirdetésmentes tartalmak
- frissülő honlap
- logikus weblapfelépítés
- tudatos linképítés
- aktív közösségi média jelenlét
- analitikai tudás – folyamatosan mérjük magunkat és használjuk a tanulságokat!