A következetesség az egyetlen nyerő stratégia
Az értékesítési kommunikáció alapja az átgondolt infóátadás és a beérkezett reakciókra adott célzott válasz. Mindez akkor lesz valóban gyümölcsöző, ha következetesen alkalmazod a saját szabályaidat.
A következetesség eleve hatalmas segítség a mindennapok logisztikázásában és a munkaelosztásban. De az értékesítésben is elegengedhetetlen stratégia, hiszen egyrészt automatizálhat folyamatokat, másrészt sikeresebben tudsz célozni célcsoportra és hatékonyabban kommunikálhatod témáidat, ajánlataidat és brand-edet.
Hol és miben legyél következetes kommunikátor?
- állandó kulcsszavaid használatában
- állandó hashtag-jeidben
- szlogened, elérhetőségeid használatában
- hitvallásod/ küldetésed / céljaid megfogalmazásában
- adott kampány fő céljának betartásában (követőszámot növelsz, hírlevélfeliratkozót szeretnél, eladni akarsz, ügyfelet akarsz szerezni adott szolgáltatásra, hírnevedet szeretnéd öregbíteni célcsoportod felé)
- melyik kollégádra milyen állandó feladat hárul, amihez felelősségi és kötelezettségi érzet is társul?
- milyen csatornákon kommunikálsz (milyen) adott gyakorisággal? (pl. napi szinten posztolsz a közösségi médiában, havonta blogolsz, hetente teszel ki bejegyzést, ajánlatot a google cégem felületedre stb)
- milyen együttműködésekben célszerű részt venned, és melyeket visszautasítanod?
A kísérletezésnek és tervezésnek is van ideje és terepe, de a hosszútávú céljaid elérésében kizárólag a következetes hozzáállás segíthet.
(kép forrása: www.pixabay.com)