A következetesség az egyetlen nyerő stratégia

Az értékesítési kommunikáció alapja az átgondolt infóátadás és a beérkezett reakciókra adott célzott válasz. Mindez akkor lesz valóban gyümölcsöző, ha következetesen alkalmazod a saját szabályaidat.

A következetesség eleve hatalmas segítség a mindennapok logisztikázásában és a munkaelosztásban. De az értékesítésben is elegengedhetetlen stratégia, hiszen egyrészt automatizálhat folyamatokat, másrészt sikeresebben tudsz célozni célcsoportra és hatékonyabban kommunikálhatod témáidat, ajánlataidat és brand-edet.

Hol és miben legyél következetes kommunikátor?

  • állandó kulcsszavaid használatában
  • állandó hashtag-jeidben
  • szlogened, elérhetőségeid használatában
  • hitvallásod/ küldetésed / céljaid megfogalmazásában
  • adott kampány fő céljának betartásában (követőszámot növelsz, hírlevélfeliratkozót szeretnél, eladni akarsz, ügyfelet akarsz szerezni adott szolgáltatásra, hírnevedet szeretnéd öregbíteni célcsoportod felé)
  • melyik kollégádra milyen állandó feladat hárul, amihez felelősségi és kötelezettségi érzet is társul?
  • milyen csatornákon kommunikálsz (milyen) adott gyakorisággal? (pl. napi szinten posztolsz a közösségi médiában, havonta blogolsz, hetente teszel ki bejegyzést, ajánlatot a google cégem felületedre stb)
  • milyen együttműködésekben célszerű részt venned, és melyeket visszautasítanod?

A kísérletezésnek és tervezésnek is van ideje és terepe, de a hosszútávú céljaid elérésében kizárólag a következetes hozzáállás segíthet.

seo-következetes-kommunikáció-értékesítési-stratégia-kulcsszavak-kommunikációs-csatornák-automatizálás-hogyan-kommunikálj-hatékonyan
Hogyan kommunikálj hatékonyabban különféle csatornáidon az állandóság, következetesség elve szerint?

(kép forrása: www.pixabay.com)