Abonyi Anita

Miért a leghatékonyabb vevőszerző eszköz a tartalommarketing?

Miért mondja minden hozzáértő, hogy a tartalommarketingé a jövő, ha a vállalkozásod felfuttatása és életben tartása a cél?

Röviden már felsoroltam a fő okokat zárt és nyílt tartalommarketing és piackutatás facebook oldalaimon. (ide is bemásolom google-barátom és a még nem facebook-követőim kedvéért)

Mert:
már évek óta nem a reklámot keresi a vásárló, hanem az információt, a tartalmat – értékes tartalmat
 
a magyar nethasználók 98%-a a google keresőt használja, a google pedig tartalmat keres, elemez, értelmez, díjaz
a keresőoptimalizálás alapja az információ, kulcsszavak és kifejezések, értékes üzenetek, szlogenek
az információ forradalmi korát éljük… a jó tartalom = információmegosztás
ha vállalkozásként tartalmat gyártasz, saját médiumot hozol létre, s ezzel saját, hűséges olvasó/hallgató/néző csoportot – elkötelezett vevőket
kapcsolatépítésre és biztos vásárlói közösségre teszel szert – hosszú távon!

Értékes tartalmak = szakértői minőség hosszú távon

Bővebben a fő okokról:

(kép forrása: pixabay.com)

A tartalommarketinggel saját médiát, lelkes közösséget és szakmai pozíciót építesz.