Abonyi Anita

Workshop induló kisvállalkozóknak Budapesten

pecset_vallalhato_uzleti_szereplo_abonyianita_tartalommarketing_tanacsado_piackutatas

Jelenleg nincsen aktuális workshopunk Budapesten a témában!

Legközelebb Kecskeméten, 2020. március 28-án tartjuk ugyanezt a tematikájú képzést kisvállalkozóknak.

Köszi a megértést!

***

 

Ha tudni akarsz a vevőid nyelvén beszélni, ez a workshop Neked szól!

Minden vállalkozás, így akár az egyszemélyes kisvállalkozás is társasjáték: több szakterülettel kell megismerkedned ahhoz, hogy életképes, hosszútávú vállalkozást építs fel és működtess. Bizonyos szakterületekhez a megfelelő partnert kell megtalálnod, aki segít egyensúlyozni az indulásban, majd erősít téged a saját szaktudásával a háttérből.

Tudjuk, hogy induló vállalkozóként bizonytalan vagy, tele vagy kérdéssel és félelemmel, vajon neked sikerülhet-e, tényleg működőképes-e az ötleted, lesz-e segítséged, hogyan találnak rád a vásárlóid?

Első célod, hogy valami biztos támpontot találj, amire valóban építkezhetsz: keresd meg azt a szupererőt, ami biztonságot ad az indulásnál és mégis hosszú távra kihat!

Hogy mi lehet a Te szupererőd?

Ha ismered az alapvető szabályokat a vállalkozás társasjátékában, el tudsz indulni a piacon. Ha nyerni is szeretnél, akkor ismerned és alkalmaznod kell a jelen és a jövő leghatékonyabb vállalkozást segítő eszközrendszereit, a ma már megkerülhetetlen, szupererőt biztosító piackutatás lényegét és hogyanját, s a tartalommarketing hatékonyságnövelő erejét.

 

A bizniszben nem csak a részvétel a fontos, ott már élesben játszol.

A tartalommarketing és piackutatás az a két alapvetően fontos szakterület, amelynek játékszabályait, okos és hatékony eszközeit Neked kell értened és ismerned már az indulásnál.

Hogy miért?

Kicsi Dóra, piackutatási szakértő és Abonyi Anita, tartalommarketing tanácsadó egynapos közös workshopja abban tud Neked segíteni,

Ne a dobókockát bűvöld a sok hatosért, hanem tanuld meg Tőlünk a hogyant!

Az egynapos workshop tematikája:

A workshop maximális létszáma limitált a hatékonyság érdekében, maximum 12 fő/alkalom.

A program várható kezdése 9:30, befejezése 16:00

Helyszín: MagNet Közösségi Ház (1062 Budapest, Andrássy út 98.) – (helyben fizetős éttermi szolgáltatással és akár előre jelzett gyermekfelügyelettel)

Amit garantálunk neked:

A két előadó szaktudásáért az eddigi ügyfelek is garanciát vállalnak mind a KKV, mind a nagyvállalati szektorból.

 

Akik tartják a gyakorlati, szakmai workshopot:

Kicsi Dóra, piackutatási szakértő

“Megérteni, rendszerezni és mögé látni,
hogy végül összeálljon a kép.”

Imádok kutatni. Szeretem megfigyelni és rendszerbe rakni a jelenségeket. Megérteni, hogyan gondolkoznak mások, mik alakítják a döntéseiket. Imádom addig boncolgatni, szálazni az adatokat, amíg felsejlik mögöttük a Történet. Amikor összeáll a kép.

Szakmai hátterem

Több mint 10 év piackutatási tapasztalattal a hátam mögött lettem szabadúszó kutató. Ügyfél- és ügynökségi oldalon egyaránt szereztem tapasztalatot: nagyvállalati kutatóként megtanultam a fogyasztóközpontú szemléletet és az üzleti (elsősorban marketing és a sales) szempontok fókuszban tartását, ügynökségi oldalon pedig a módszertani hátteret, a prezentációkat és ügyféligények maximálisan rugalmas kiszolgálását.
Szabadúszóként e két irányt ötvözve kutatással és tanácsadással foglalkozom.

Célom kristálytiszta válaszokat adni az üzleti kérdésekre, melyek precíz adatokon és azok valódi, elmélyült megértésén és elemzésén alapulnak.

Meggyőződésem, hogy a kis-és középvállalkozások számára ugyanannyira fontos a piacuk, versenytársaik és célcsoportjuk alapos ismerete, mint nagyobb, tőkeerősebb versenytársaik számára.

Biztos vagyok abban is, hogy ehhez mindenekelőtt megfelelő szemléletre és tudatosságra van szükség, és csak ezt követi a különféle piackutatási módszerek, eszközök alkalmazása.

Abonyi Anita, tartalommarketing tanácsadó

“Azért dolgozom, hogy a vevőd beszéljen belőled.”

Az írás és a kommunikáció számomra a legkreatívabb önkifejezési forma. Nem mellesleg szenvedélyes hobbinak és élményközvetítő hivatásnak sem rossz. Az csak hab a tortán, ha a mindezt ötvöző tartalommarketinggel segíthetek másoknak is szemléletben és készségeikben fejlődni, hatékonyabban teljesíteni.

Szakmai hátterem

15 éve írok, újságíróként, bloggerként, s közben tanulom az online marketing speciális szemléletét és eszközrendszerét. Diplomamunkámban kríziskommunikációval foglalkoztam, amely később minden munkámban alapvető tanulságokat és mankót adott:

Azok a kis- és középvállalkozások, amelyeknek tulajdonosaival dolgozhattam marketing tanácsadóként és piackutatóként, mind sajátos utat jártak be. Tapasztalatom szerint, habár eszközeikben csaknem minden rendelkezésükre áll, ami a nagyvállalati szektornak is, az anyagiakra helyezett hangsúly miatt, inkább utánkövető stratégiát folytatnak. Így viszont állandó kríziskommunikációban és lemaradásban vannak. A bizonytalanság és információhiány a mindennapi vállalkozói létük része.

Ezen tud változtatni a tartalommarketing, a jelen és a jövő leghitelesebb marketing eszközrendszere! Én is ezért specializálódtam erre a szakterületre.

Hiszem és látom számos sikeres ügyfelem mellett azt, hogy az innovatív és nyitott gondolkodású kisvállalkozók akkor maradnak versenyben, ha nem a jóval költségesebb utánzásra/ másolásra, hanem a hiteles, személyes hang megtalálására helyezik át a hangsúlyt. (rólam bővebben)

Ez a nap hosszútávú befektetésed lehet a céged hiteles és hatékony fenntartásába.

A fejlesztő, egynapos workshop díja:

30.000 Ft (bruttó összeg, 0% áfa)

Amit kapsz ezért az egyszeri befektetésért:

Fontos tudni, mielőtt jelentkezel:

Szigorúan kiscsoportos gyakorlati napra jössz, mert a biztos eredmények mellett nekünk fontos a SZAKEMBER, vagyis Te, aki a cég és termék/szolgáltatás mögött áll. Maximum 12 fő vehet részt a workshopon.

Évente háromszor elérhető ez a készségfejlesztő nap Budapesten (egyszer hétköznap, egyszer hétvégén), ne maradj le róla! A következő lehetőség májusban várható.

Nem az álmodozókhoz szólunk, hanem a tudatosan gondolkozókhoz: ha még nem indítottad el a vállalkozásodat, nem gond, DE legyen meg az alap ötleted, amire építeni fogsz a jövőben, mert csak így tudsz tőlünk aznap rád szabott eszközöket kapni.

Nem a gyors nyereséget kergetőkben, hanem a biztonságot és hosszú távon megtartható nyereséget tervezőkben hiszünk.

Tartalommarketinget és piackutatást maximális hitelesség mellett tud csak képviselni egy szakember: mi ketten biztos lábakon állunk, megfelelő szakmai háttérbázissal, egyenként több mint 15 éves gyakorlati tapasztalattal és elégedett ügyfelekkel.

Mi nem hiszünk a varázslatban, szerintünk nincs univerzális sikerrecept, ellenben van megalapozott tudás és szakmai tapasztalat, amivel a te konkrét termékeidről/ szolgáltatásaidról és vállalkozásodról fogsz jó példákon és saját gyakorlati anyagokon keresztül újat tanulni. Segítünk eligazodni az elméleti háttér megértésében, s átadjuk azt a másfajta szemléletmódot, amivel versenyképessé válik a gondolkodásod.

Ne maradj ki egy dobásból sem a piacodon!

Gyere és vegyél részt a piackutatás és tartalommarketing társasjátékban velünk:

Ügyfélvélemények

Szentesi Edina, Sze.rintem: Anita sokat segített megértenem a mit, miértet és hogyant. Nagyon alapos és részletes kutatást végzett, mielőtt valódi, használható tanácsokkal látott el.

Papp-Szakál Annamária, Alea Szaniter Kft: Én úgy gondolom, nagyon hasznos egy fejlődő és további fejlődésre vágyó cég piackutatása és egy külső szem, szakember iránymutatása. Rengeteget megtudtam mostani és jövendőbeli vásárlóim szokásairól, véleményéről és igényeiről a rövid interjúkból. Minden vállalkozást Dóra munkájával kezdenék!

Adamik Zsanett, www.hellokudarc.hu: Anita nemcsak hihetetlen kreativitással vetette bele magát abba, hogy „rendet rakjon” kezdődő vállalkozásomban, hanem nagy energiát fordított arra is, hogy valóban megismerje céljaimat.

Nestlé Hungária Kft.: Dóra piackutatása segített a termék-alternatívák priorizálásában, a fogyasztók véleményének alaposabb megértésében. Feltérképeztük az egyes termékváltozatok erősségeit, gyengeségeit és a kutatási javaslatokra alapozva kidolgoztuk a legoptimálisabb termékbevezetési koncepciót.

Csernus-Farkas Ágota, Ágota Style: Anita segített a tevékenységemet másképp látni, új nézőpontokat és azonnal használható, kompakt tudást adott!

*