Workshop induló kisvállalkozóknak Budapesten

pecset_vallalhato_uzleti_szereplo_abonyianita_tartalommarketing_tanacsado_piackutatas

Jelenleg nincsen aktuális workshopunk Budapesten a témában!

Legközelebb Kecskeméten, 2020. március 28-án tartjuk ugyanezt a tematikájú képzést kisvállalkozóknak.

Köszi a megértést!

***

 

Ha tudni akarsz a vevőid nyelvén beszélni, ez a workshop Neked szól!

Minden vállalkozás, így akár az egyszemélyes kisvállalkozás is társasjáték: több szakterülettel kell megismerkedned ahhoz, hogy életképes, hosszútávú vállalkozást építs fel és működtess. Bizonyos szakterületekhez a megfelelő partnert kell megtalálnod, aki segít egyensúlyozni az indulásban, majd erősít téged a saját szaktudásával a háttérből.

Tudjuk, hogy induló vállalkozóként bizonytalan vagy, tele vagy kérdéssel és félelemmel, vajon neked sikerülhet-e, tényleg működőképes-e az ötleted, lesz-e segítséged, hogyan találnak rád a vásárlóid?

Első célod, hogy valami biztos támpontot találj, amire valóban építkezhetsz: keresd meg azt a szupererőt, ami biztonságot ad az indulásnál és mégis hosszú távra kihat!

Hogy mi lehet a Te szupererőd?

Ha ismered az alapvető szabályokat a vállalkozás társasjátékában, el tudsz indulni a piacon. Ha nyerni is szeretnél, akkor ismerned és alkalmaznod kell a jelen és a jövő leghatékonyabb vállalkozást segítő eszközrendszereit, a ma már megkerülhetetlen, szupererőt biztosító piackutatás lényegét és hogyanját, s a tartalommarketing hatékonyságnövelő erejét.

 

A bizniszben nem csak a részvétel a fontos, ott már élesben játszol.

A tartalommarketing és piackutatás az a két alapvetően fontos szakterület, amelynek játékszabályait, okos és hatékony eszközeit Neked kell értened és ismerned már az indulásnál.

Hogy miért?

  • mert ezen eszközök segítségével biztonságosan és profin tudod meghatározni a valós célcsoportjaidat,
  • így megérted, mi jár a vásárlóid fejében,
  • s mi az az üzenet, amit hallani szeretnének,
  • s mindezt hol és hogyan juttasd el a leendő vásárlóidhoz.

Kicsi Dóra, piackutatási szakértő és Abonyi Anita, tartalommarketing tanácsadó egynapos közös workshopja abban tud Neked segíteni,

  • hogy Te lépj előre elsőként a piacodon,
  • hogy korszerű és hatékony tudáson alapuló magabiztosságot szerezz,
  • hogy hosszú távra tervezhess,
  • hogy valóban a vevőd beszéljen belőled,
  • hogy eredményes kommunikációval hiteles is maradj a hivatásodban, szakmádban.

Ne a dobókockát bűvöld a sok hatosért, hanem tanuld meg Tőlünk a hogyant!

Az egynapos workshop tematikája:

  • Reális vállalkozási önismeret:
    • marketing közhelyek helyett: eredetiség és egyéni hang megtalálása – csak így lehetsz hiteles!
    • saját vállalkozásod értékeinek felismerése és tudatosítása
  • Célcsoportod megismerése – piackutatási segédlettel – mit-hogyan tudsz már indulásnál is eredményesen alkalmazni, hogy megismerd őket és reális képet kapj arról, kinek kommunikálsz és milyen céllal:
    • megtanuljuk, mire kell valóban odafigyelned, mit kell tudnod róluk, milyen információkat honnan tudsz megszerezni
    • mindezt nagyon költséghatékonyan
  • Lásd tisztán a piacod játékmezőit és szereplőit! – versenytársismeret
  • Esettanulmányal segítünk téged, vagyis egy hétköznapi termék példáján keresztül megvizsgálunk egy piacot:
    • kik a szereplők, és mivel versenyeznek?
    • mi a termékek usp-je, mit és hogyan kommunikálnak róluk (azaz: mit tudnak az egyes termékek, és mit gondolhatnak róluk a fogyasztók?)
    • melyik márka hová pozícionálja magát, melyik márkának ki lehet a célcsoportja?
  • Tartalommarketing alapok:
    • jó vállalkozói példákkal segítünk a pozícionálásban, s megtanulod, hogyan építsd fel a bemutatkozásodat
    • megkapod tőlünk az értékesítési szövegírás leghatékonyabb módszerét,
    • megkeressük a legfontosabb kulcsszavaid-kifejezéseid (SEO-ismeret),
    • téma-marketing ismeretet adunk gyakorlati példákkal (miről, hol és hogyan kommunikálj a célcsoportodnak)

A workshop maximális létszáma limitált a hatékonyság érdekében, maximum 12 fő/alkalom.

A program várható kezdése 9:30, befejezése 16:00

Helyszín: MagNet Közösségi Ház (1062 Budapest, Andrássy út 98.) – (helyben fizetős éttermi szolgáltatással és akár előre jelzett gyermekfelügyelettel)

Amit garantálunk neked:

  • Vállalkozási ötletedre, vagy már elindult cégedre szabott konkrét gyakorlati feladatokkal és az ezeket megalapozó elmélettel bővül az ismereted a nap végére.
  • Megtanulod, hogyan legyél megkülönböztethető úgy, hogy a saját erősségeidre alapozol a piacodon.
  • Biztosan megkapod azt a másfajta szemléletmódot, amivel hosszú távú megélhetést biztosító vállalkozást építhetsz és tarthatsz fenn.
  • Az információs technológia korában megszerzed a jövő kihagyhatatlan vállalkozást működtető, eredményorientált szakmai eszközeit, a saját szuperképességeidet: a piackutatást és content marketinget.
  • Ingyenes, nyomtatott gyakorlati segédletekkel folytathatod otthon a munkát.
  • Kapcsolatokat építhetsz a nap folyamán, hasonló kezdő vállalkozókkal.

A két előadó szaktudásáért az eddigi ügyfelek is garanciát vállalnak mind a KKV, mind a nagyvállalati szektorból.

 

Akik tartják a gyakorlati, szakmai workshopot:

Kicsi Dóra, piackutatási szakértő

“Megérteni, rendszerezni és mögé látni,
hogy végül összeálljon a kép.”

Imádok kutatni. Szeretem megfigyelni és rendszerbe rakni a jelenségeket. Megérteni, hogyan gondolkoznak mások, mik alakítják a döntéseiket. Imádom addig boncolgatni, szálazni az adatokat, amíg felsejlik mögöttük a Történet. Amikor összeáll a kép.

Szakmai hátterem

Több mint 10 év piackutatási tapasztalattal a hátam mögött lettem szabadúszó kutató. Ügyfél- és ügynökségi oldalon egyaránt szereztem tapasztalatot: nagyvállalati kutatóként megtanultam a fogyasztóközpontú szemléletet és az üzleti (elsősorban marketing és a sales) szempontok fókuszban tartását, ügynökségi oldalon pedig a módszertani hátteret, a prezentációkat és ügyféligények maximálisan rugalmas kiszolgálását.
Szabadúszóként e két irányt ötvözve kutatással és tanácsadással foglalkozom.

Célom kristálytiszta válaszokat adni az üzleti kérdésekre, melyek precíz adatokon és azok valódi, elmélyült megértésén és elemzésén alapulnak.

Meggyőződésem, hogy a kis-és középvállalkozások számára ugyanannyira fontos a piacuk, versenytársaik és célcsoportjuk alapos ismerete, mint nagyobb, tőkeerősebb versenytársaik számára.

Biztos vagyok abban is, hogy ehhez mindenekelőtt megfelelő szemléletre és tudatosságra van szükség, és csak ezt követi a különféle piackutatási módszerek, eszközök alkalmazása.

Abonyi Anita, tartalommarketing tanácsadó

“Azért dolgozom, hogy a vevőd beszéljen belőled.”

Az írás és a kommunikáció számomra a legkreatívabb önkifejezési forma. Nem mellesleg szenvedélyes hobbinak és élményközvetítő hivatásnak sem rossz. Az csak hab a tortán, ha a mindezt ötvöző tartalommarketinggel segíthetek másoknak is szemléletben és készségeikben fejlődni, hatékonyabban teljesíteni.

Szakmai hátterem

15 éve írok, újságíróként, bloggerként, s közben tanulom az online marketing speciális szemléletét és eszközrendszerét. Diplomamunkámban kríziskommunikációval foglalkoztam, amely később minden munkámban alapvető tanulságokat és mankót adott:

Azok a kis- és középvállalkozások, amelyeknek tulajdonosaival dolgozhattam marketing tanácsadóként és piackutatóként, mind sajátos utat jártak be. Tapasztalatom szerint, habár eszközeikben csaknem minden rendelkezésükre áll, ami a nagyvállalati szektornak is, az anyagiakra helyezett hangsúly miatt, inkább utánkövető stratégiát folytatnak. Így viszont állandó kríziskommunikációban és lemaradásban vannak. A bizonytalanság és információhiány a mindennapi vállalkozói létük része.

Ezen tud változtatni a tartalommarketing, a jelen és a jövő leghitelesebb marketing eszközrendszere! Én is ezért specializálódtam erre a szakterületre.

Hiszem és látom számos sikeres ügyfelem mellett azt, hogy az innovatív és nyitott gondolkodású kisvállalkozók akkor maradnak versenyben, ha nem a jóval költségesebb utánzásra/ másolásra, hanem a hiteles, személyes hang megtalálására helyezik át a hangsúlyt. (rólam bővebben)

Ez a nap hosszútávú befektetésed lehet a céged hiteles és hatékony fenntartásába.

A fejlesztő, egynapos workshop díja:

30.000 Ft (bruttó összeg, 0% áfa)

Amit kapsz ezért az egyszeri befektetésért:

  • kinyomtatott tudásanyagokat szövegírásról, téma-marketingről és költséghatékony piackutatási módszerről
  • a saját cégedre/témádra szabott ötleteket, melyeket gyakorlati feladatokban közösen átbeszélünk
  • egy új fajta szemléletmódot a vállalkozásod hosszú távú biztonságáért
  • támogató és inspiráló közösséget, akik hasonló helyzetben vannak, mint te
  • kapcsolati tőkét 

Fontos tudni, mielőtt jelentkezel:

Szigorúan kiscsoportos gyakorlati napra jössz, mert a biztos eredmények mellett nekünk fontos a SZAKEMBER, vagyis Te, aki a cég és termék/szolgáltatás mögött áll. Maximum 12 fő vehet részt a workshopon.

Évente háromszor elérhető ez a készségfejlesztő nap Budapesten (egyszer hétköznap, egyszer hétvégén), ne maradj le róla! A következő lehetőség májusban várható.

Nem az álmodozókhoz szólunk, hanem a tudatosan gondolkozókhoz: ha még nem indítottad el a vállalkozásodat, nem gond, DE legyen meg az alap ötleted, amire építeni fogsz a jövőben, mert csak így tudsz tőlünk aznap rád szabott eszközöket kapni.

Nem a gyors nyereséget kergetőkben, hanem a biztonságot és hosszú távon megtartható nyereséget tervezőkben hiszünk.

Tartalommarketinget és piackutatást maximális hitelesség mellett tud csak képviselni egy szakember: mi ketten biztos lábakon állunk, megfelelő szakmai háttérbázissal, egyenként több mint 15 éves gyakorlati tapasztalattal és elégedett ügyfelekkel.

Mi nem hiszünk a varázslatban, szerintünk nincs univerzális sikerrecept, ellenben van megalapozott tudás és szakmai tapasztalat, amivel a te konkrét termékeidről/ szolgáltatásaidról és vállalkozásodról fogsz jó példákon és saját gyakorlati anyagokon keresztül újat tanulni. Segítünk eligazodni az elméleti háttér megértésében, s átadjuk azt a másfajta szemléletmódot, amivel versenyképessé válik a gondolkodásod.

Ne maradj ki egy dobásból sem a piacodon!

Gyere és vegyél részt a piackutatás és tartalommarketing társasjátékban velünk:

  • ha induló kisvállalkozó vagy (egyéni vállalkozók, mikrovállalkozók), akinek már megvan az ötlete, de tudja, hogy a biztos siker érdekében a jövő leghatékonyabb marketing eszköztárát szeretné mielőbb megszerezni,
  • ha törekszel arra, hogy megtaláld a saját hangodat és saját vásárlói körödet,
  • ha szeretnéd megérteni, hogy
    • mi mozgatja a fogyasztóidat
    • mivel tudsz versenyelőnyre szert tenni a piacodon,
    • s megtudni, hogyan tudsz saját magad is piackutatást végezni – akár nulla forint ráfordítással.
  • ha tudni akarod, hatékonyan miről érdemes és hogyan kommunikálni,
  • ha rá tudsz szánni a sikereid és hatékonyságod érdekében 1 napot a játékos és gyakorlat-orientált szakmai napra,
  • és ha hosszú távra tervezed a bizniszed, és tudni akarsz a vevőid nyelvén beszélni.

Ügyfélvélemények

Szentesi Edina, Sze.rintem: Anita sokat segített megértenem a mit, miértet és hogyant. Nagyon alapos és részletes kutatást végzett, mielőtt valódi, használható tanácsokkal látott el.

Papp-Szakál Annamária, Alea Szaniter Kft: Én úgy gondolom, nagyon hasznos egy fejlődő és további fejlődésre vágyó cég piackutatása és egy külső szem, szakember iránymutatása. Rengeteget megtudtam mostani és jövendőbeli vásárlóim szokásairól, véleményéről és igényeiről a rövid interjúkból. Minden vállalkozást Dóra munkájával kezdenék!

Adamik Zsanett, www.hellokudarc.hu: Anita nemcsak hihetetlen kreativitással vetette bele magát abba, hogy „rendet rakjon” kezdődő vállalkozásomban, hanem nagy energiát fordított arra is, hogy valóban megismerje céljaimat.

Nestlé Hungária Kft.: Dóra piackutatása segített a termék-alternatívák priorizálásában, a fogyasztók véleményének alaposabb megértésében. Feltérképeztük az egyes termékváltozatok erősségeit, gyengeségeit és a kutatási javaslatokra alapozva kidolgoztuk a legoptimálisabb termékbevezetési koncepciót.

Csernus-Farkas Ágota, Ágota Style: Anita segített a tevékenységemet másképp látni, új nézőpontokat és azonnal használható, kompakt tudást adott!

*