Workshop induló kisvállalkozóknak Budapesten
Jelenleg nincsen aktuális workshopunk Budapesten a témában!
Legközelebb Kecskeméten, 2020. március 28-án tartjuk ugyanezt a tematikájú képzést kisvállalkozóknak.
Köszi a megértést!
***
Ha tudni akarsz a vevőid nyelvén beszélni, ez a workshop Neked szól!
Minden vállalkozás, így akár az egyszemélyes kisvállalkozás is társasjáték: több szakterülettel kell megismerkedned ahhoz, hogy életképes, hosszútávú vállalkozást építs fel és működtess. Bizonyos szakterületekhez a megfelelő partnert kell megtalálnod, aki segít egyensúlyozni az indulásban, majd erősít téged a saját szaktudásával a háttérből.
Tudjuk, hogy induló vállalkozóként bizonytalan vagy, tele vagy kérdéssel és félelemmel, vajon neked sikerülhet-e, tényleg működőképes-e az ötleted, lesz-e segítséged, hogyan találnak rád a vásárlóid?
Első célod, hogy valami biztos támpontot találj, amire valóban építkezhetsz: keresd meg azt a szupererőt, ami biztonságot ad az indulásnál és mégis hosszú távra kihat!
Hogy mi lehet a Te szupererőd?
Ha ismered az alapvető szabályokat a vállalkozás társasjátékában, el tudsz indulni a piacon. Ha nyerni is szeretnél, akkor ismerned és alkalmaznod kell a jelen és a jövő leghatékonyabb vállalkozást segítő eszközrendszereit, a ma már megkerülhetetlen, szupererőt biztosító piackutatás lényegét és hogyanját, s a tartalommarketing hatékonyságnövelő erejét.
A bizniszben nem csak a részvétel a fontos, ott már élesben játszol.
A tartalommarketing és piackutatás az a két alapvetően fontos szakterület, amelynek játékszabályait, okos és hatékony eszközeit Neked kell értened és ismerned már az indulásnál.
Hogy miért?
- mert ezen eszközök segítségével biztonságosan és profin tudod meghatározni a valós célcsoportjaidat,
- így megérted, mi jár a vásárlóid fejében,
- s mi az az üzenet, amit hallani szeretnének,
- s mindezt hol és hogyan juttasd el a leendő vásárlóidhoz.
Kicsi Dóra, piackutatási szakértő és Abonyi Anita, tartalommarketing tanácsadó egynapos közös workshopja abban tud Neked segíteni,
- hogy Te lépj előre elsőként a piacodon,
- hogy korszerű és hatékony tudáson alapuló magabiztosságot szerezz,
- hogy hosszú távra tervezhess,
- hogy valóban a vevőd beszéljen belőled,
- hogy eredményes kommunikációval hiteles is maradj a hivatásodban, szakmádban.
Ne a dobókockát bűvöld a sok hatosért, hanem tanuld meg Tőlünk a hogyant!
Az egynapos workshop tematikája:
- Reális vállalkozási önismeret:
- marketing közhelyek helyett: eredetiség és egyéni hang megtalálása – csak így lehetsz hiteles!
- saját vállalkozásod értékeinek felismerése és tudatosítása
- Célcsoportod megismerése – piackutatási segédlettel – mit-hogyan tudsz már indulásnál is eredményesen alkalmazni, hogy megismerd őket és reális képet kapj arról, kinek kommunikálsz és milyen céllal:
- megtanuljuk, mire kell valóban odafigyelned, mit kell tudnod róluk, milyen információkat honnan tudsz megszerezni
- mindezt nagyon költséghatékonyan
- Lásd tisztán a piacod játékmezőit és szereplőit! – versenytársismeret
- Esettanulmányal segítünk téged, vagyis egy hétköznapi termék példáján keresztül megvizsgálunk egy piacot:
- kik a szereplők, és mivel versenyeznek?
- mi a termékek usp-je, mit és hogyan kommunikálnak róluk (azaz: mit tudnak az egyes termékek, és mit gondolhatnak róluk a fogyasztók?)
- melyik márka hová pozícionálja magát, melyik márkának ki lehet a célcsoportja?
- Tartalommarketing alapok:
- jó vállalkozói példákkal segítünk a pozícionálásban, s megtanulod, hogyan építsd fel a bemutatkozásodat
- megkapod tőlünk az értékesítési szövegírás leghatékonyabb módszerét,
- megkeressük a legfontosabb kulcsszavaid-kifejezéseid (SEO-ismeret),
- téma-marketing ismeretet adunk gyakorlati példákkal (miről, hol és hogyan kommunikálj a célcsoportodnak)
A workshop maximális létszáma limitált a hatékonyság érdekében, maximum 12 fő/alkalom.
A program várható kezdése 9:30, befejezése 16:00
Helyszín: MagNet Közösségi Ház (1062 Budapest, Andrássy út 98.) – (helyben fizetős éttermi szolgáltatással és akár előre jelzett gyermekfelügyelettel)
Amit garantálunk neked:
- Vállalkozási ötletedre, vagy már elindult cégedre szabott konkrét gyakorlati feladatokkal és az ezeket megalapozó elmélettel bővül az ismereted a nap végére.
- Megtanulod, hogyan legyél megkülönböztethető úgy, hogy a saját erősségeidre alapozol a piacodon.
- Biztosan megkapod azt a másfajta szemléletmódot, amivel hosszú távú megélhetést biztosító vállalkozást építhetsz és tarthatsz fenn.
- Az információs technológia korában megszerzed a jövő kihagyhatatlan vállalkozást működtető, eredményorientált szakmai eszközeit, a saját szuperképességeidet: a piackutatást és content marketinget.
- Ingyenes, nyomtatott gyakorlati segédletekkel folytathatod otthon a munkát.
- Kapcsolatokat építhetsz a nap folyamán, hasonló kezdő vállalkozókkal.
A két előadó szaktudásáért az eddigi ügyfelek is garanciát vállalnak mind a KKV, mind a nagyvállalati szektorból.
Akik tartják a gyakorlati, szakmai workshopot:
Kicsi Dóra, piackutatási szakértő
Imádok kutatni. Szeretem megfigyelni és rendszerbe rakni a jelenségeket. Megérteni, hogyan gondolkoznak mások, mik alakítják a döntéseiket. Imádom addig boncolgatni, szálazni az adatokat, amíg felsejlik mögöttük a Történet. Amikor összeáll a kép.
Szakmai hátterem
Több mint 10 év piackutatási tapasztalattal a hátam mögött lettem szabadúszó kutató. Ügyfél- és ügynökségi oldalon egyaránt szereztem tapasztalatot: nagyvállalati kutatóként megtanultam a fogyasztóközpontú szemléletet és az üzleti (elsősorban marketing és a sales) szempontok fókuszban tartását, ügynökségi oldalon pedig a módszertani hátteret, a prezentációkat és ügyféligények maximálisan rugalmas kiszolgálását.
Szabadúszóként e két irányt ötvözve kutatással és tanácsadással foglalkozom.
Célom kristálytiszta válaszokat adni az üzleti kérdésekre, melyek precíz adatokon és azok valódi, elmélyült megértésén és elemzésén alapulnak.
Meggyőződésem, hogy a kis-és középvállalkozások számára ugyanannyira fontos a piacuk, versenytársaik és célcsoportjuk alapos ismerete, mint nagyobb, tőkeerősebb versenytársaik számára.
Biztos vagyok abban is, hogy ehhez mindenekelőtt megfelelő szemléletre és tudatosságra van szükség, és csak ezt követi a különféle piackutatási módszerek, eszközök alkalmazása.
Abonyi Anita, tartalommarketing tanácsadó
Az írás és a kommunikáció számomra a legkreatívabb önkifejezési forma. Nem mellesleg szenvedélyes hobbinak és élményközvetítő hivatásnak sem rossz. Az csak hab a tortán, ha a mindezt ötvöző tartalommarketinggel segíthetek másoknak is szemléletben és készségeikben fejlődni, hatékonyabban teljesíteni.
Szakmai hátterem
15 éve írok, újságíróként, bloggerként, s közben tanulom az online marketing speciális szemléletét és eszközrendszerét. Diplomamunkámban kríziskommunikációval foglalkoztam, amely később minden munkámban alapvető tanulságokat és mankót adott:
Azok a kis- és középvállalkozások, amelyeknek tulajdonosaival dolgozhattam marketing tanácsadóként és piackutatóként, mind sajátos utat jártak be. Tapasztalatom szerint, habár eszközeikben csaknem minden rendelkezésükre áll, ami a nagyvállalati szektornak is, az anyagiakra helyezett hangsúly miatt, inkább utánkövető stratégiát folytatnak. Így viszont állandó kríziskommunikációban és lemaradásban vannak. A bizonytalanság és információhiány a mindennapi vállalkozói létük része.
Ezen tud változtatni a tartalommarketing, a jelen és a jövő leghitelesebb marketing eszközrendszere! Én is ezért specializálódtam erre a szakterületre.
Hiszem és látom számos sikeres ügyfelem mellett azt, hogy az innovatív és nyitott gondolkodású kisvállalkozók akkor maradnak versenyben, ha nem a jóval költségesebb utánzásra/ másolásra, hanem a hiteles, személyes hang megtalálására helyezik át a hangsúlyt. (rólam bővebben)
Ez a nap hosszútávú befektetésed lehet a céged hiteles és hatékony fenntartásába.
A fejlesztő, egynapos workshop díja:
30.000 Ft (bruttó összeg, 0% áfa)
Amit kapsz ezért az egyszeri befektetésért:
- kinyomtatott tudásanyagokat szövegírásról, téma-marketingről és költséghatékony piackutatási módszerről
- a saját cégedre/témádra szabott ötleteket, melyeket gyakorlati feladatokban közösen átbeszélünk
- egy új fajta szemléletmódot a vállalkozásod hosszú távú biztonságáért
- támogató és inspiráló közösséget, akik hasonló helyzetben vannak, mint te
- kapcsolati tőkét
Fontos tudni, mielőtt jelentkezel:
Szigorúan kiscsoportos gyakorlati napra jössz, mert a biztos eredmények mellett nekünk fontos a SZAKEMBER, vagyis Te, aki a cég és termék/szolgáltatás mögött áll. Maximum 12 fő vehet részt a workshopon.
Évente háromszor elérhető ez a készségfejlesztő nap Budapesten (egyszer hétköznap, egyszer hétvégén), ne maradj le róla! A következő lehetőség májusban várható.
Nem az álmodozókhoz szólunk, hanem a tudatosan gondolkozókhoz: ha még nem indítottad el a vállalkozásodat, nem gond, DE legyen meg az alap ötleted, amire építeni fogsz a jövőben, mert csak így tudsz tőlünk aznap rád szabott eszközöket kapni.
Nem a gyors nyereséget kergetőkben, hanem a biztonságot és hosszú távon megtartható nyereséget tervezőkben hiszünk.
Tartalommarketinget és piackutatást maximális hitelesség mellett tud csak képviselni egy szakember: mi ketten biztos lábakon állunk, megfelelő szakmai háttérbázissal, egyenként több mint 15 éves gyakorlati tapasztalattal és elégedett ügyfelekkel.
Mi nem hiszünk a varázslatban, szerintünk nincs univerzális sikerrecept, ellenben van megalapozott tudás és szakmai tapasztalat, amivel a te konkrét termékeidről/ szolgáltatásaidról és vállalkozásodról fogsz jó példákon és saját gyakorlati anyagokon keresztül újat tanulni. Segítünk eligazodni az elméleti háttér megértésében, s átadjuk azt a másfajta szemléletmódot, amivel versenyképessé válik a gondolkodásod.
Ne maradj ki egy dobásból sem a piacodon!
Gyere és vegyél részt a piackutatás és tartalommarketing társasjátékban velünk:
- ha induló kisvállalkozó vagy (egyéni vállalkozók, mikrovállalkozók), akinek már megvan az ötlete, de tudja, hogy a biztos siker érdekében a jövő leghatékonyabb marketing eszköztárát szeretné mielőbb megszerezni,
- ha törekszel arra, hogy megtaláld a saját hangodat és saját vásárlói körödet,
- ha szeretnéd megérteni, hogy
- mi mozgatja a fogyasztóidat
- mivel tudsz versenyelőnyre szert tenni a piacodon,
- s megtudni, hogyan tudsz saját magad is piackutatást végezni – akár nulla forint ráfordítással.
- ha tudni akarod, hatékonyan miről érdemes és hogyan kommunikálni,
- ha rá tudsz szánni a sikereid és hatékonyságod érdekében 1 napot a játékos és gyakorlat-orientált szakmai napra,
- és ha hosszú távra tervezed a bizniszed, és tudni akarsz a vevőid nyelvén beszélni.
Ügyfélvélemények
Szentesi Edina, Sze.rintem: Anita sokat segített megértenem a mit, miértet és hogyant. Nagyon alapos és részletes kutatást végzett, mielőtt valódi, használható tanácsokkal látott el.
Papp-Szakál Annamária, Alea Szaniter Kft: Én úgy gondolom, nagyon hasznos egy fejlődő és további fejlődésre vágyó cég piackutatása és egy külső szem, szakember iránymutatása. Rengeteget megtudtam mostani és jövendőbeli vásárlóim szokásairól, véleményéről és igényeiről a rövid interjúkból. Minden vállalkozást Dóra munkájával kezdenék!
Adamik Zsanett, www.hellokudarc.hu: Anita nemcsak hihetetlen kreativitással vetette bele magát abba, hogy „rendet rakjon” kezdődő vállalkozásomban, hanem nagy energiát fordított arra is, hogy valóban megismerje céljaimat.
Nestlé Hungária Kft.: Dóra piackutatása segített a termék-alternatívák priorizálásában, a fogyasztók véleményének alaposabb megértésében. Feltérképeztük az egyes termékváltozatok erősségeit, gyengeségeit és a kutatási javaslatokra alapozva kidolgoztuk a legoptimálisabb termékbevezetési koncepciót.
Csernus-Farkas Ágota, Ágota Style: Anita segített a tevékenységemet másképp látni, új nézőpontokat és azonnal használható, kompakt tudást adott!
*